Grattis!

Idag fyller min älskade stora lillebror 23 år! Födelesdagen firas i Thailand med fästmöns familj då hans svärmor också fyller år, 50, i samma veva, så jag tvivlar inte på att han har det toppen!

Presenten fick han för 2 veckor sedan då vi var i Umeå; jag hade tryckt upp en egen T-shirt till honom i ekologisk bommull där det stod något internt mellan oss. (Jag och min älskade bror har mycket internt för oss! Det visade sången han skrivit själv och framförde på vår bröllopsfest!!!)  Han blev i alla fall jätteglad och det är verkligen en kul grej att kunna ge bort något så personligt!

Detta gjorde jag hos Spearshirt och jag är jättenöjd med både hur plagget i slutändan blev samt hur deras service ar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0