Länktips!

Glöm inte att kolla in alla länkar jag har samlat i min länklista til höger. Speciellt aktuella (om jag utgår från kommentarer jag fått under dagen) är Butiker och Övrigt. Under Butiker finns en massa butiker, både vanliga och de som säljer ekologiska plagg. Jag har guidat lite till vilken typ av butik det är genom att skriva t.ex. "Ekobutik kläder -", "Ekobutik barn -" etc.

Under prefixet Övrigt finns flertalet ekovänliga länkar till forum mm. bl.a Asfaltblomman, Krav web, och Alternativ.nu där man kan klicka sig fram till information eller ställa en fråga till någon i forumet som man tror kan ge svar.

Ha en toppen-härlig tisdag! ♣

Kommentarer
Postat av: Jacob

Hej,
Vill tipsa om vår nya webbhandel, jordklok.se här erbjuder vi energisparande, etiska och ekologiska produkter. Välkommen!

2008-04-03 @ 11:29:51
URL: http://www.jordklok.se
Postat av: Malin Harju

Jacob: Åh, vad kul! Jag ska genast kolla in den! ALltid kul med nya saker!

Lycka och välgång!
/Malin

2008-04-03 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0