Söndag

"Skönhet ligger i betraktarens öga"

Okänd

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

så sant som det står skrivet :0)

2008-04-06 @ 17:08:15
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: S

Ooh, jag är nyfniiiken över helgens bravader.
Tack för i lördags också, det var mysigt att vara hos er. =)
Min mobajl är slut på battery och laddaren e i umä, bara så du vete, så du inte tror jag är snoffsig och inte vill svara ifall du textat mig eller nåt.. =)
Kram!

2008-04-06 @ 19:58:13
Postat av: Erika

Så sant, så sant.

Nu är söndagen snart slut och jag ska gå och knyta mig snart. Imorgon är det vardag och jobb igen som gäller. Men snart är det helg igen =)

Hoppas att du haft en bra dag, gumman!
Kramar.

2008-04-06 @ 21:33:10
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

VintageRetroPrinsessa: Ja, absolut!

:)

S: Helgens bravader var trevliga och alla var glada! Känner mig utmattad så det ska nästan bli skönt att gå och jobba igen! ;)
Bra att du hojtade till ang laddaren, jag hade nog SMSat dig udner dagen!
Det är dessutom vi som ska tacka för besöket, Lotus sov sig igenom resten av kvällen och hela gårdagen! Helt slut! :)

Ha en toppenvecka, fina du!
Kramalin

Erika: Ja, visst är det?
Jag knöt mig 20.20 igår och är fortfarande trött, helt sjukt så korta helgerna är. Fast det klart, vore de längre skulle man ändå bara fylla dem med mer så man skulle knappast nyttja tiden till att ta igen sig!

Nu satsar vi allt på denna vecka så at helgen kommer fort!

Massa kramar, vännen!

/Malin

2008-04-07 @ 05:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0