Åh, så skönt!

Efter en underbar eftermiddag och kväll i sköna mamma-byxor med jättelik stödresår för magen (jepp, sexigt som bara den!) som innefattade ett springa-in-i mysiga M, N och T på Po.P, sov-paus i soffan, bastu, besök på landet + lössläppning av spring-galen hund och CSI slocknade jag 21:30 i sängen. Vaknade 08:27 imorse efter en jätteskön natt utan ihågkommande drömmar eller ihärdig värk som gjort att jag vänt mig, och mysiga ta-tillvara-på-stunder då man vaknade till av några bebissparkar och bara njöt av att vara i det ögonblicket!

Nu håller finaste Johan ♥ på att städa lite och efter att vi startat upp blir det Star Wars på muséet med våran vän M! Efter det blir det bara mys! Hela helgen! Vi är ju trots allt proffs på att mysa och ikväll blir det det i form av ekologiska chips, LOKA eftersom vi är utan dricksvatten i kommunen (jag vet att man kan dricka uppkokt vatten, men det är tillräckligt att ha det som går åt till Lotus och matlagning i minimala kylen så inför helgen inhandlades några miljöbovar!), hemmagjord dip på ekologiska kryddor, pyjamas och film i soffan! En hummande och brummande whippet och en sparkande bebis i magen! ♥

Det är fantastiskt att leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0