Det kom ett paket!

Bloggkollegan och tillika läsaren av Ekoblogg, Blissara, var så rar och skickade presenter till mig från hennes Thailandsresa! Igår kom ett spännande paket med hemlig avsändare där det fanns en söt ask med vackra ljus formade som små rosor, en vacker sjal i regnbågens alla färger och ett fint kort!

Ljusen och sjalen är köpta på en nattmarknad i Chang Mai och reste sedan i Sara's resväska hem till Sverige och till mig.

Tack så hemskt mycket! Färgerna är perfekt (jag älskar rosa!) och dessutom har jag sjalar av något slag varje dag! Kanon i dubbel bemärkelse med andra ord!










Kommentarer
Postat av: Sara

Så roligt att du blev glad! Här är det verkligen flödet och intuitionen som jobbar, jag har skickat en del paket runt i Sverige och världen och aldrig vetat om de ska bli omtyckta eller inte. Men varje gång känner jag att paketet liksom söker upp mig och inte tvärtom, och varje gång hittills har det verkat bli en fullträff. Det blir jag så glad för!



Annars går all energi till att smälta allt, som du nog förstår. Men jag vill att du ska veta att jag mår väldigt bra! Det är mycket känslor, en del av dem sorg, men allt känns helt rätt liksom. Och jag mår allra bäst när jag känner MYCKET, ibland lite oavsett vilka känslor det är.



Kram till dig!

2008-08-16 @ 10:29:01
URL: http://blissara.webblogg.se/
Postat av: Malin Harju

Sara: Jag brukar också pricka in bra presenter, mycket för att jag går på känsla och intuition! :)



Vad härligt att du mår bra trots allt! Det kanske blir så också då det är ett gemensamt beslut?



All lycka till dig! :)



Kramalin

2008-08-17 @ 08:34:35
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Bara känner att jag behöver få säga:

Jag mår inte bra trots allt. Jag mår bra på grund av allt :)

Fs och min relation, den är inte slut heller, den bara byter skepnad. Och just att allt händer och liksom finns på samma gång är ju det som är livet och fantastiskt.

Och precis som du säger, så är det skönt med ett gemensamt beslut.



Och jag tycker om att du skriver kommentarer till mig! Hoppas du sover gott inatt.

2008-08-18 @ 00:05:53
URL: http://blissara.webblogg.se/
Postat av: Malin Harju

Sara: Du är bra klok du! :)

2008-08-22 @ 06:45:50
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0