Jobb? Jobb-jobb-i-jobb-jobb!

Det gick bra att jobba igår även om jag var helt utmattad då jag kom hem! Gjorde en halv-romantisk bröllopsmiddag till finaste Johan sedan stöp jag i soffan invirad i hans täcke tills CSI NY slutade kl. 22.

Det var roligt att vara tillbaka och träffa både barn, föräldrar och kollegor, men jag påmindes snabbt om varför jag inte jobbat på nästan 8 veckor. Då dagen gick mot sitt slut gick jag långsammare och långsammare och bäckenet blev bara stelare och ömmare. Min nya chef har skrivit på sin del av ansökan om havandeskapspenningen så imorgon då jag handlar ska jag posta de papperna. Vill ha godkänt för heltid för då jobbar jag min sista dag 3 oktober. Inte så långt dit, men nu känns det oändligt.

Är ni fler som börjat jobba efter semestern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0