On track again!

Igår gjorde jag på fullaste allvar inget annat än sov. Jag sov hela förmiddagen, sov hela eftermiddagen och nästan hela kvällen. Sedan var det natt så jag sov hela den med.
Idag vaknade jag och mår ca. 7 ggr. bättre! Skönt! Imorgon och på fredag sla jag jobba, det känns som om det håller på att vända nu och jag har så få dagar kvar att jobba att jag vill vara där.
Dessutom var det tydligen lite vikariebrist och då har man som ingen ro att vara hemma längre än absolut måste.

Ska dock ta det extremt lugnt idag ändå, soffan och en sov-varm vovve lockar rejält. Ackompanjeras de dessutom av té och lite melon som Johan kom hem med igår så kan man inte annat än kurera sig! Och just det, ute regnar det så det blir tända ljus och rökelser för hela slanten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0