The Secret i vänners sällskap

Fredagskvällen tillbringades med pizza, ekologiska jordgubbar från en odlare som fanns med på listan och film i sällskap med en fin vän till oss. Filmen vad "The Secret" på DVD och den var alldeles underbar! Jag rekommenderar alla att se den, men speciellt kanske de som inte läst boken och vill ha en lättare guide till detta tänk. Även för oss som regelbundet läser och praktiserar "The Secret" är filmen en värdefull guide och påminnelse till vad vi inte vill glömma!

The Secret Bild lånad från Wellnes.




 

Kommentarer
Postat av: Erika

Har den filmen jag med, ska se den någon kväll har jag tänkt. Nu när boken är utlånad kan det behövas =)



Nej, det blev inget köp av de där skorna eftersom jag utmanar mig själv att inte shoppa något mer innan nästa löning (förutom matvaror och sådant). Har klarat en vecka idag men jag har blivit frestad flera gånger men hittils har jag stått emot köpdjävulen ;o)



Kram på dä!



2008-08-03 @ 13:47:14
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Ylva

Åhååå fanns den på dvd alltså... Måste bli en filmkväll för mig snart.

2008-08-03 @ 14:25:53
URL: http://tyraslillabebis.blogspot.com
Postat av: Malin Harju

Erika: Den var sååå bra! :)



Vad duktig du är som står emot köp-djävulen! En härlig utmaning att ge sig själv! Well done!



Kramalin



Ylva: Ja, den gör det. Jag glömde nog skriva det sist till dig. Den är riktigt sevärd, och kanske lättare att klämma in tidmässigt då barnen sover?



Malin

2008-08-04 @ 06:22:12
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Blissara

Hallå! Jag har ju varit sugen ett bra tag på att se filmen också, men fått beskedet att enda vägen är att ladda ner den. Och då jag inte pysslar med sånt så har jag lagt det på hyllan.... Hur fick du tag i den?

Kram!

2008-08-04 @ 09:11:19
URL: http://blissara.webblogg.se/
Postat av: Malin Harju

Blissara: Håller inte heller på med sådant, en vän till oss hade med sig den. Nu var det iochförsig den första versionen som kom som inte hade svensk text, men om du klickar på det kursiva ovan (som precis som vanligt är länkar) så kommer du till Wellness webshop där man kan köpa The Secret på DVD för 249 :-



Kramalin

2008-08-04 @ 15:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0