Utmaning

Jag har blivit utmanad av Erika så nu bjuder jag på lite söndagsläsning för de intresserade!

Tre saker jag gör när jag vaknar:
Läser vår ortstidning
Äter en god frukost
Gör bort det mesta av dagens bloggning

Tre saker jag måste ha under dagen:

Närhet
Kläder

Tre personlighetsdrag på mig:
Positiv/optimistisk
Omtänksam
Driftig

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
Filmer
Böcker
Samtal med fina vänner

Tre saker jag är rädd för:
Att bli övergiven
Att tappa nära och kära
Att folk inte ska vakna upp i tid och hinna ta ansvar för vår jord.

Något jag drömmer om:
En harmonisk förlossning
En lycklig framtid
Att mina nära och kära ska få må bra

Jag utmanar alla som vill denna gång. Om ni gör denna utmaning får ni gärna lämna en kommentar i bloggen så att jag kan gå in och kika!


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har gjort den, älskar listor=)

2008-08-03 @ 11:11:31
URL: http://soleii.devote.se
Postat av: Malin Harju

Sandra: Vad kul! Jag ska gå in och kolla!



Malin

2008-08-04 @ 06:15:14
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0