Dagens eko

Dagens eko;

Humör:
Pigg och på G!
Gjort: Ammat Leon, bloggat lite, förberett lussandet imorgon!
Planer: Ha en alldeles underbar fredag!!!
Ser på: TV'n.
Lyssnar på: TV 4 Nyhetsmorgon.
Läser: Lite olika bloggar och de inlägg jag själv skriver.
Dricker: Vatten.
Äter: Inget ännu, men snart blir det gröt.
Bästa: Precis allt känns toppen idag!
Sämsta: Ingenting!
Barn: Ligger och sover bredvid mig på soffan i en ekologisk utstyrsel från PO.P med Peppa och snuttefilten i varsin näve. Då jag böjer mig fram för att snusa på kinden som luktar godast i världen och pussa honom på den så ler han i sömnen. Då snörper hjärtat åt till en stor kärleks-klump av lycka och jag vill spricka i tusen bitar av glädje för att han är vår!
Väder: Minusgrader och en gråmulen himmel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0