Dagens eko

Dagens eko;

Känsla:
Trött efter nattens alla bravader! Ni som inte önskar sova om natten kan få låna Johan, han underhåller på alla sätt och vis genom att vara uppe och vimsa, prata i sömnen mm. Uthyres gratis just nu! ;)
Gjort: Tvättat, fixat lite lunch, gett lill-prinsen käk, gjort mig i ordning.
Gör: Äter havrekex med ost och dricker rött té.
Planer: Bästa C och hennes lilla M kommer på besök idag så vi ska fika och jul-mysa! Ikväll åker granen fram och ännu ett nytt vego-recept ska avsmakas! Måste ju fira att vi nu får tre veckors ledigt tillsammans igen!
Bästa: Julfriden som infunnit sig!
I behov av förändring: Ingenting just nu.
Leon: Sover i baby-skyddet bredvid köksbordet där jag sitter.
Väder: Kring nollgradigt, isigt och nästan ingen snö... :(


Kommentarer
Postat av: Nadia

Å vad härligt allt låter! Även Johans nattliga strapatser! Nyss blev min store kille hämtad av sin pappa. Åter imorgon den här tiden. Ger mig möjlighet att ägna mig extra mycket åt min minsting trots att jag helst har storingen hos mig alltid.



Vi ska slå in julklappar ikväll. Rimma kanske? :)



Imorgon babysim och sedan fika med min pappa och hans sambo som kommer över från Norge för att fira jul! På kvällen blir det glögg hos goda vänner.



Trevlig helg!

Krammm

2008-12-19 @ 15:03:38
Postat av: Malin Harju

Nadia: Jag har inte kommit mig för att rimma än, funderar på att sätta mig idag...



Härligt med morfar-visit från gutt-land! ;) Det måste pojkarna gilla!



Kram på er!

2008-12-22 @ 10:40:18
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0