Dagens eko

Dagens eko;

Känsla:
Lite små-irriterad. Varför känns det som om vissa aldrig blir nöjda och att vad man än gör så är det aldrig tillräckligt?
Gjort: Fick sova till 10:30 idag (!!!) och har sedan dess ammat lill-prinsen och bloggat lite.  
Gör: Bloggar och morrar.
Planer: Äta lunch snart (pizza-resterna från igår), slappa och ikväll blir det säga hejdå till Leon's kusiner och sedan se "Sagan om de två tornen"!
Bästa: Skulle vilja vara fånig och säga ingenting bara för att jag är arg, men hur blir det liksom? Så jag säger min inuitiva förmåga!
I behov av förändring: Andras brist på respekt över våra val kanske?
Leon : Ingen feber men fortfarande lite kraxig. Har ont i magen och kräks mer eftersom vi nu ökat på dosen Niferex med + 2 droppar/dag men han smilar ändå, lill-killen våran.
Väder: Ungefär som igår; vacker himmel och bleka skyar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, att du kan bli så morrig! Tänk på Johan och Leon så går det kanske över.



Tänkte på Leons mage; får ni ge honom minfom, eller blir det helt fel? Det är ett bra hjälpmedel vid magknip hos de små. Funkade bra för oss. Och det är ju inget som stannar kvar i kroppen.

2008-12-28 @ 13:15:35
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Lisa: Ska kolla upp det vid nästa BVC-besök, tack för tipset! :)

2008-12-28 @ 13:55:47
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

De va så lite så!

2008-12-28 @ 15:39:20
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj, så ofta du är irriterad på folk i din omgivning ;)

Det måste vara jobbigt...

Heja dig! ;)

2008-12-28 @ 19:08:55
Postat av: Nadia

Gruff... inte kul med folk som inte respekterar era val. Hoppas du klarar att rikta energin åt annat håll och kanske stärkas (?) genom att deras sätt att beté sig gör det tydligare för dig hur du känner! :)

2008-12-28 @ 21:43:45
Postat av: Nadia

Angående Leons mage. Finns kanske zonterapeutiska punkter att klämma på för att stimulera organens om behöver stimuleras? Kanske prata med zonterapeut om det? Som vuxen och som barn kan man ta en sked olja för att få magen att fungera bättre med på bebisar vet jag inte... olja kan vara nog så kraftigt.

2008-12-28 @ 21:46:59
Postat av: Malin Harju

Lisa: :)



Petra: Trist att du uppfattar mig så, tror inte att det stämmer dock...



Nadia: Precis...skönt att du förstår!



Vi ska kolla upp det i vår massagebok, tror också att olja kan vara lite väl magstarkt!

2008-12-29 @ 12:36:04
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Petra

Nej, det var inte så jag menade...

Jag uppfattar dig som en av bloggvärldens mest positiva. Blir glad av att klicka in här!

Menade att det är trist att du måste umgås med sådana personer...

Jag har svårt för att formulera mig som vanligt ;)

2008-12-29 @ 16:05:58
Postat av: Malin Harju

Petra: Aha, då är jag med. Tyckte det lät lite olikt dig att skriva så som jag tolkade det! ;)

2008-12-30 @ 07:25:46
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0