Dagens eko

Dagens eko;

Humör:
Glad men lite trött.
Gjort: Ammat Leon, plockat lite och färgat mina ögonbryn.
Planer: Minsta möjliga! Eventuellt rimma på julklapparna.
Ser på: Dataskärmen.
Lyssnar på: Leon som bökar i vagnen.
Läser: Mina favorit-bloggar.
Dricker: Vatten.
Äter: Inget än, ska strax äta gröt.
Bästa: Att vi bara ska mysa idag, jag och grabbarna Grus (= Lotus och Leon)!
Sämsta: Att jag fått nackspärr och att det är Johan's första jobbdag idag. Typiskt att det skulle komma nu då jag "måste" lyfta Leon själv hela dagen. Men, det går det också, får vara mer försiktig bara!
Barn: Halvmissnöjd just nu!
Väder: Snö som håller på att regna bort, nollgradigt mulet och grått!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Fy vad dålig tajming med nackspärr! Hoppas du har liniment av något slag. Jag kan annars rekomendera Johan att köpa med sig hem en tub Arnica Gel från ekologiska butiken i Gullänget. Superbra att ha i alla lägen mot ont, kramp, sträckningar, träningsvärk osv. Verkligen dundereffektivt!!!

2008-12-01 @ 10:48:48
Postat av: Malin Harju

Nadia: Johan's pappa har en helt underbar massage-mojäng som jag fått mig en genomkörare med så nu känns det mycket bättre!



Tack för tipset! :)

2008-12-02 @ 08:43:32
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0