Eko-hjältar!

Så här i juletid blir jag alltid inspirerad att tala om för folk vad det betyder för mig. Jag lärde mig det i samband med att min älskade morfar gick bort och jag hade hunnit med att inte bara sitta där i just det ögonblick då han lämnade oss, utan även hunnit med att ta farväl ett par dagar innan då han fortfarande var klar och "med".

Just då lovade jag mig själv att jag skulle försöka fortsätta med detta; att berätta för folk i min omgivning vad de betyder för mig och det har jag hållit.

Ibland är det ju så att människor man knappt känner kan ha stor betydelse i ens liv ändå. Under sju kommande dagar nu kommer jag att uppmärksamma de som betytt mycket för mitt eko-jag på ett eller annat sätt. En sorts eko-hjälte liksom.

Först ut imorgon är Emelie som har bloggen hippihäxan!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow vilken idé! Vad spännande det ska bli att få läsa.

2008-12-07 @ 11:03:12
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Lisa: Tack! Ja, jag tror det kan bli bra! Kul med något nytt! :)

2008-12-08 @ 09:12:55
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0