Mys i plysch

Denna super-snygga eko-retrooverall från Kretsa kommer att klickas hem till Leon framöver så att han kan ha den nästa höst. Den fanns i så stora storlekar så ska vi köpa i den minsta kommer han att ha den i sommar och det känns lite väl varmt! Bättre att gå upp lite till strl. 86 och spara för framtiden! Den är bland det snyggaste jag sett och jag törs lova att Leon kommer att vara hyfsat söt i den! :)

Velour-overall, brun Bild lånad härifrån.

Även mammor skulle vilja mysa runt i liknande! ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Den där overallen påminner mig om de plyschiga tajta mysdressarna som min mor och far hade när jag var bebis i slutet på sjuttiotalet (jag minns dem såklart inte men de finns förevigade på kort)

De var mörkbruna. Tror att de ska finnas kvar någonstans. Jag tyckte att de var fula, haha!



Den där på bilden ser dock mysig ut =)



Vad vi har för stil hemma? Tja den är blandad kan man säga. Jag är inte så bra på inredning.Men det är i alla fall hemtrevligt =) De flesta möbler har vi fått från familjemedlemmar. Databorden och stolarna har vi köpt nya men det är nästan det enda också.



Kramar!



2008-12-05 @ 20:09:53
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, den är retro så det skriker om det!!!



Härligt med "fådda" saker, det blir så billigt och snällt mot miljön då! Hela vårt vardagsrum är så förutom TV och soffa.



Kram gumman från bagerskan!

2008-12-06 @ 14:23:48
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0