Back on track!

Efter en fantastisk helg i Storlien bestående av mycket sömn (bra för mig som måste vila enligt doktorn!), skidturer på fjället med både människor och en lös-springande whippet, god mat, stärkande umgänge, sjuka mängder skratt och nonsens, en Melodifestival-skräll som en som inte gillar Carola blev extra glad åt (ja, det är ju jag såklart!) väntar nu en god mozarella-macka, té och en bit choklad framför ELLE-galan tillsammans med ELLE, Tidningen 7 och olästa ÖA i flanellpyjamas och ulltofflor...

En stunds "bara varande" är ovärderligt! ♣

Hur har Er helg varit?

Kommentarer
Postat av: Nadia

Flanellpyjamas saknar jag..... har velat köpa skön p i många år nu! Det vore ju fint att ha den närmaste tiden ju! :)

2008-02-19 @ 13:10:55
Postat av: Malin Harju

Nadia: Jag tog en av Johans pyjamaser, tumlade den ett par tvättar så nu är den skönt vid men lite mer anpassad till min längd. Kommer från Åhléns förresten...mjuk och skön, vore förmodligen som sagt grymt skön för dig att ha framöver!

2008-02-19 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0