Jag har en Hemlighet

Ibland i livet stöter man på saker eller fenomen som kan komma att förändra hela ens liv. Totalt. Jag har allltid sagt att det finns en mening med allt som sker (fråga min älskade mamma!)  samtidigt som jag sagt att man skapar sitt eget öde. Alltså; det finns en mening med att jag själv valde att fatta just "det" beslutet" som gjorde att det i slutändan blev si eller så. Detta har gjort att jag levt ett till synes bekymmerfritt liv och vissa har å det bestämdaste hävdat att jag alltid har sådan tur. Jag har inte tur, har jag kontrat med då, jag har bara fattat de rätta besluten som har tagit mig hit.

Det är nämligen så att man är vad man tänker. Positiva tankar drar till sig positiva saker och händelser.

På min födelsedag i juni hade Johan ♥ köpt boken "The Secret" till mig. Och det som står där; det är precis så jag levt mitt liv, och det var så härligt att få läsa om andra, likasinnade. Jag anser att man är herre över sitt eget liv och sitt öde genom lagen om attraktion. Det gäller bara att våga släppa taget och inse att det inte finns några begränsningar.
Tänk det och det blir verklighet!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Den hemligheten "köper" jag. Tror verkligen på ditt resonemang.

2008-02-16 @ 11:17:13
Postat av: Malin Harju

Nadia: Tack! Då har jag lyckats "sälja konceptet" till ytterligare en! ;)

2008-02-17 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0