Johan tipsar

Johan ♥ har länge varit på mig om att jag ska kika på Alternativ.nu. Då jag nu äntligen varit in förstår jag inte varför jag har väntat; vilken toppen-sida! Under kategorier såsom Odling, Mat, Djur, Bygga bo och Hantverk kan man diskutera i olika trådar i forum om precis allt som man funderar över. T.ex. varför sojamjölken skär sig i kaffet eller vad man kan använda sig av för miljövänlig linolja. Me like!

Med andra ord en toppensida för oss som gillar självförsörjning och alternativ till "den vanliga vardagen". ♣

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt det är att du har sån inspiration!! Jag tackar för att du finns. Har jag något jag behöver veta om miljövänligsa saker, är det här jag kollar!!
Ha en bra kväll!
Och tack för kommentarer :) Det blir jag riktigt, riktigt glad för. Och just nu behöver jag det extra mycket!!

2008-02-11 @ 18:33:59
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Sara: Tack vännen! Det värmer att Du gillar det jag gör!

Kramalin

2008-02-11 @ 18:46:06
Postat av: Nadia

Ja den sidan har jag varit in på en del men det var ett tag sen nu. Bra att bli påmind!

2008-02-16 @ 10:59:41
Postat av: Malin Harju

Nadia: Ibland glömmer man de "bra-iga" saker man sett tidigare. Det är därför det är smidigt att ha en blogg där man kan länka till allt man hittar som man inte vill glömma! :)

2008-02-17 @ 18:04:31
Postat av: Nadia

Ja det här med blogg är ju toppen! Jag har mailat den till nära och kära som är intresserade av det du skriver och tipsar om! Hoppas att det var ok!

2008-02-19 @ 13:13:04
Postat av: Malin Harju

Nadia: Tack! :) Vad klar jag blir! Klart att du får tipsa om den ju! :) Bara roligt om fler får upp ögonen för detta tänk!

2008-02-19 @ 13:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0