TisDagens tacksamhet

Inte mer än 40 kvardatmeter är vår minimala 2a på. I det inkluderas hall, sovrum, kök, vardagsrum och en liten kontorshörna. Vi har även dusch med bastu, tvättstuga och en väl tilltagen uteplats med plats för utemöbler och grill samt en lite mindre odling. Där huserar jag och Johan tillsammans med Lotus i ett vackert hus med blå dörr. Vår blåa dörr. Jag älskar våran underbart lilla, men sjukt mysiga lägenhet! Nu håller vi ju dessutom på att hel-renovera, så om några få veckor till kommer det att vara tipp-topp hemma.

Det jag är mest stolt över är att alla som kommer hem till oss, och speciellt sätter sig i vårat 50-talsvardagsrum, säger att hos oss kan man komma och bara få sitta. Det tycker jag är ett gott betyg!

Dagens tacksamhet; vårat alldeles perfekta lill-hem!

TACK! ♣

Kommentarer
Postat av: Maria

GodMorgon

2008-02-26 @ 07:23:20
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Bloggen om Sebastian Karlsson

Hej!

Nu har vi, två tjejer, Patricia & Maria skapat en blogg om våran Idol - Sebastian Karlsson. Här kommer vi lägga ut smaskig information, bilder och mycket annat! Ta dig gärna en titt in här och skriv en kommentar om vad du tycker om bloggen och själva idén! Du får gärna tipsa om bloggen för dina vänner, familj och annat, och gärna för dina bloggläsare!

Ha en trevlig kväll!
// Patricia & Maria - Sebastian-freaken!

2008-02-26 @ 07:27:00
URL: http://SebastianKarlsson.blogg.se
Postat av: Sara

Åh, blå dörr. Jag ser framför mig en dörr lite liknande den som finns bredvid mitt lägenhets-hus, nämligen en gammal trädörr som är lite avskavd på frägen här och där, himmelsblå. Jag är lite kär i blå dörrar. Har funderat på att ta en dagens outfit vid den. Får lura ut de som bor där först bara.... hehe

2008-02-26 @ 15:17:19
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Maria: God morgon själv! :)

Patricia & Maria: Sebastian är ingen av miona favoriter, men tack för tipset ändå!

Sara: Ja, lite så ser den ut! :) Älskar våran blåa dörr!
Kramalin

2008-02-26 @ 15:40:34
Postat av: Nadia

Gillar också blåa dörrar.... å mörkt röda också! Gärna med runt fönster! :)

2008-02-27 @ 20:46:38
Postat av: Malin Harju

Nadia: Ja, det där röda (gärna ihop med allmoge-grönt) tycker jag är jättefint!

2008-02-28 @ 05:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0