Vardagslyx

Engla snackar jämt om att fruktsallad är hennes "vardagslyx". Visst, jag håller med, men inget slår en stooor kopp Yogi Tea tillsammans med den choklad jag tidigare bloggat om från Green & Blacks. Det är så ljuvligt gott, speciellt tillsammans, att det lätt kvalar in på vardagslyx-listan! Dessutom står ett litet citat/dagens visdomsord på varje lapp som hänger på påsen. Bara det gör det värt en kopp!

  Dessa härliga muggar är loppisfyndade för 2 :-/st.

 Chokladbitar i en skål gjord av en gammal LP-skiva.

Både choklad och finns att köpa online men även i de flesta välsorterade hälsokostbutikerna.

Har Ni någon "vardagslyx"? ♣

PS. I övrigt är hemsidan söt som socker så den är verkligen värd ett besök! DS.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller med om att té är en vardagslyx, för mig är det speciellt när jag tar mig tid att göra en kopp med lösté - speciellt Indiskas Chaité med mjölk och socker *mums*. Annars är färska blommor, tex. tulpaner vardagslyx :-) Tack för en bra sida!

2008-02-05 @ 14:57:34
URL: http://darkfairy.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Åsa: Ja, Indiska Chai-té är såå gott! Brukar alltid dricka mitt té "svart" men just det téet är det jättegott att dricka skummad mjölk och lite råsocker till!
Är också ett stort fan av tulpaner, speciellt vita är mina favoriter!

Tack själv, kul att Du gillar det! :)

2008-02-06 @ 06:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0