Mera HM

Insåg idag till min stora glädje att Aids-topparna från HM är i ekologisk bomull. *knövel* Nu känns det ännu bättre att jag köpt några, trots min klausul i "mitt så kallade köpstopp".
Lyckades komma över några till på internet; Jade Jagger's "mouth-tee" i babyblått och Ziggy Marley's "Love is my religion"-linne till Johan ♥.
Till mig blev det Timbaland's herr-tee i svart med vitt tryck. Tog den i XL, här jäklar ska det simmas i kläderna! Gud, så stor den kommer att vara! Tänk så skönt att ha den till Organic-leggings, tjocksockar och en skön kofta. Och en filt i soffan såklart.

Det har aldrig känts viktigare att shoppa så mer av denna sort hoppas jag på hos andra kedjor!

Gå och köp nu, så att Ni också kan bidra!

Nu har jag helg! :)


Kommentarer
Postat av: alex

Synd bara att det är 25%procent av intäkterna som går till kampen mot aids och inte mer...

2008-01-31 @ 19:24:26
URL: http://iandrahander.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Ja, jag håller med. Men det är ju bättre än ingenting. Sen kan man ju som privatperson skänka en liten slant också.

2008-02-01 @ 07:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0