High five!

Igår kväll då vi la oss låg vi och pratade om Krypet och hur det känns för mig då det rörs för fullt inne i magen. Johan sa att han så gärna vill kunna känna hur det känns han också, för vi har känt efter hittills men inte känt något "utåt". Tror att vi helt enkelt inte vågat "klämma och känna" tillräckligt, vi har mer lagt händerna på och jag tror att det krävs några veckor till innan det känns så pass. I alla fall så tryckte vi in händerna och klämde lite mer igår och vi kände hur mycket som helst! Kändes som små high-fives! :) Vi tror att h*n oftast ligger diagonalt med huvudet mot min högra sida, snett uppåt, och benen mot min vänstra sida, snett nedåt. På UL låg den så hela tiden vilket gjorde det svårt för sköterskan att få till en bra bild på ansiktet så hon petade och störde bebisen så att den skulle flytta på sig. Så fort hon fått den till att göra det så snurrade den tillbaka till utgångsposition igen. Kan välja sjäv vad som är skönast redan! Chamrtrollet vårat! ♥

Ni kan tro att det var två lyckliga blivande föräldrar som somnade gott igår efter att ha morsat på sin bebbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0