LörDagens tacksamhet

Jippie! Dagens tacksamhet är att jag ska få käka lunch med bästa C idag! Herregud, vi har inte setts på nästan fyra (!!!) veckor eftersom vi först åkte till Italien sen landet. Ska bli mys att få käka lunch med näst finaste bebismagen istan och bara surra ikapp lite! :)

Jag har verkligen världens finaste vänner men min C är något alldeles extra; det finns ingen jag har så roligt tillsammans med och trots att vi är väldigt olika så tänker vi sjukt lika. Det är ofta vi tänker exakt samma sak!

Puss på dig, fina du, nu ses vi snart!


Kommentarer
Postat av: JENNNNA

det känns lite coolt, när båda tänker på samma sak, utan att behöva säga det : )



ha en bra dah :]

2008-07-19 @ 09:50:19
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

JENNNNA: Ja, det är häftigt! :)



Ha det så bra du med!



Malin

2008-07-19 @ 11:31:57
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0