LörDagens tacksamhet

Min fantastiske man! Jag kan liksom inte riktigt förstå att jag ska få leva resten av mitt liv med honom! Vi är så lika att jag inte behöver säg vad jag tänker. Jag tänker att han nog inte kommer att förstå och då kommer det en mjuk kram smygandes tätt intill och då vet jag; han förstår redan! ♥ Att vi tillsammans ska få uppleva lyckan att bli föräldrar till det vackraste vi skapat och åstadkommit känns inte greppbart alla dagar. Ibland är lyckan för stor för att jag ska kunna ta in det!

Och vet ni? Min förste riktige pojkväns pappa sa till mig en gång när jag var 17 år att man hittat rätt då man vet att man kan vara tysta tillsammans. Och det kan vi. Vi har åkt nästan till fjälls utan att "måsta prata". Så hittat rätt, det har jag!

Dagens tacksamhet Johan Harju!

 Vid vattnet där han trivs allra bäst!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det stämmer att man vet att man hittat rätt när man kan vara tysta tillsammans =)



Ännu en härligt solig dag idag. Lovely!



Kramar!

2008-07-26 @ 11:54:39
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, det är sant! Lite humor att det inte höll med hans son! ;)



De soliga dagarna nu gör en varm i själen, hoppas du får njuta du med!



Kramalin

2008-07-27 @ 08:19:11
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0