Mandoms-provet

Jag och Lotus agerade chaufförer nu på morgonen åt de 5 grabbar som ska segla ett dygn. De har hyrt en IF men destinationen var inte riktigt bestämd, de hade lite olika alternativ. Om de nu ens kommer iväg vill säga, då jag for vägrade motorn som skulle ta de ut förbi Nötbolandet starta.

Lotus var lite missnöjd, man märker att han tycker vi varit borta lite för mycket nu på slutet. Då Johan packade igår vankade han av och an. Direkt då jag satte honom i bilen blev han lugn och han slocknade direkt på soffan då han kom hem. Lillen, han trivs bäst med oss i sin soffa han! ♥

Hursomhaver är vädret strålande dock hade det kunnat få blåsa mer för grabbarnas skull eftersom de ska segla, men det ger sig med tiden. Jag är helt övertygade om att det är 5 illaluktande, solbrända, vindpinade och glada killar jag ska hämta i morgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0