Mången tack!

Jag skulle vilja skicka världens största TACK till bloggkollegan Erika som suttit under dagen och fixade till min header så att den blev så här fin och precis som jag ville ha den! Detta trots att hennes sambo fyller år och allt!

Erika, med tiden har du blivit en väldigt fin blogg-vän och någon jag tycker jag har lärt känna ganska bra. Tack för att du finns där och bara erbjuder dig att hjälpa till! Genom att vara positiv och vänlig drar man till sig sådant tillbaka men i ännu större mängd. Jag är säker på att denna handlig inte kommer att passera dig obemärkt förbi!

Tack, tack, tack!




Kommentarer
Postat av: Rekobloggen

Vad snyggt det blev! =)

/Åsa

2008-07-21 @ 18:49:01
URL: http://rekobloggen.blogspot.com
Postat av: Erika

Tack så mycket för de fina orden =)

Glad att jag kunde hjälpa till.



Kramiskramar!

2008-07-21 @ 20:30:15
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj gu' va snyggt det blev!!

2008-07-21 @ 22:30:32
Postat av: S

Det var jag som skrev den förra kommentaren!

Glömde skriva namnet mitt!

Så som sagt, guuu' va snyggt!

=)

Sara

2008-07-21 @ 22:32:14
Postat av: Malin Harju

Rekobloggen: Tack för det, Åsa!



Erika: Det vart ju så himla bra! Precis det jag ville ha, så som det såg ut i mitt huvud liksom! :D



Massa kramar!



/Malin



Sara: Aha, du gillar att ligga och lura i vassen du... ;) Ja, visst blev det kanon? Är hur nöjd som helst!

2008-07-22 @ 08:07:43
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0