Orolig natt slutar här!

Efter en varm kväll blev det en ännu varmare natt. Sov oroligt och bebis var vaken i magen och sparkade en massa! *mysigt*

Ska försöka förhindra att resten av dagen går i samma tecken genom att nyttja min energi nu och stöka bort en massa så att jag kan ta det riktigt lungt sedan under resten av dagen! 

Denna sista semestervecka är faktiskt fulltecknad vilket känns lite drygt, men samtidigt är det ju så det brukar vara. Jag har i alla fll tagit semester första fredagen jag jobbar för att umgås en heldag med M och A och Johan då! :D *längtar*

Tror att en smoothie och en tunnbrödsmacka tillsammans med vovve-mys kan få mig på lite bättre humör!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0