Att införskaffa UPDATE

Högst på måste-ta-med-till-Italien-listan finns;

¤ Propolis för mina bihålor. √
¤ "Ofarlig" nässpray, t.ex. denna eller denna. √ Det blev näsdroppar med propolis, de här, och de biter något så fruktansvärt! Hoppas de hjälper på flygresan.
¤ Neti-kanna i plast som man kan ha med på resan. √ Perfekt! Vår stora i keramik vill man ju inte packa ner. Det var så befriande att skölja näsan i förmiddags så ni anar inte!
¤ Tuggummi utan "skit", finns det tro? Skulle i så fall vilja ha det till flygresan för att minska trycket i öronen. Går inte att finna i Övik i alla fall.
¤ Ekologiska örtkarameller för halsen (läs halstabletter) från Eco-vital.

Johan ska också kolla om man som gravid får äta Esberitox. Vi kollade upp Kan Jang men det ska man undika som gravid!


Kommentarer
Postat av: hippihäxan

Jag tror inte esberitox är bra när man är gravid. Tror jag kollade upp det när jag väntade första barnet, men minns inte riktigt.

2008-06-25 @ 15:19:49
URL: http://emeliem.wordpress.com
Postat av: Malin Harju

hippihäxan: Alldeles rätt, varken då man är gravid eller ammar ska man äta Esberitox. Synd för det brukar fungera bra tycker jag. Nu får Johan ta det så kanske han klarar sig!

2008-06-26 @ 06:19:06
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0