Kalas upphöjt i jag vet inte vad?

Lyckades klara av ett kalas på 3 timmar för min älskade farbror som fyllde 50 år igår och min faster som fyllde 40 i april. Satt i en bygdegård på en fällstol i trä. Var duktig och var uppe och sträckte på mig och vankade av och an så fort tillfälle gavs, men jag låg ändå däckad resten av kvällen...jäkla bäcken! Men trevligt var det i alla fall! God mat (vegetariskt till oss) och härliga tårtor! Jag och bror hade knåpat ihop en sång (som vanligt, tycker det är så kul!) om dem som vi sjöng och det var jättekul att träffa släktingar man inte träffat på flera år!

Idag är det dags för nästa kalas; jag och Johan kommer att bli uppvaktade lite i förtid av släktningar och familj direkt vid lunch och senare på eftermiddagen kommer våra vänner. Måste dela upp det i vårt lill-hem! :)

Johan och jag har gjort bort att uppvakta varandra nu på morgonen eftersom han jobbar båda våra födelsedagar, och som vanligt stod Lotus mitt bland paketen oh presentpapper och snusade! Söten! ♥

Men nu, müslifrukost så att man inte bara laddar med tårta idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0