Krypet växer i magen

Idag har jag känt av bebis hela dagen! ♥ Det har stuckits, stramat och små-huggit i magen samtidigt som det ilat till. Det senare mycket p.g.a. foglossningarna. Det är verkligen en jättehäftig känsla att känna att det är något som växer innuti en! Konstigt, men jättehäftigt!

Längtar tills vi ska på UL 25 juni, ska bli spännande att få se Krypet nu. Har gjort tre VUL tidigare men de två första var bebisen bara som en liten canelloni-böna och vid det senaste så såg man armarna och att den liksom vinkade till åt oss. Då sprängdes nästan hjärtat av lycka!!!

Det är verkligen en fantastisk resa vi fått förmånen att vara med om!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Gulle er! Resan har börjat. Försök att leva i nuet så mycket det bara går. Rätt vad det är har ni en bebbe och sedan rullar tiden bara på. Jag vet, jag har varit där!



Kramar till er alla!

2008-06-04 @ 22:18:40
URL: http://www.simplesite.com/whippeternal
Postat av: Malin Harju

Susanne: Tack! Vi lever i nuet så mycket det bara går; ingen stress, ingen press! Härligt att vara gravid, vore det inte för foglossningarna skulle jag kunna vara det jämt! :D



Kramar till er, och ha en trevlig helg!

2008-06-05 @ 05:42:02
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0