Sommarfika!

Har börjat baka inför våra födelsedagar (jag fyller 27 den 17 juni och Johan 29 den 18 juni, nära och mysigt!) och Johan den raringen svängde ihop en Kanadakaka ikväll så att jag och Pucca-syster ska kunna mumsa på den imorgon för att fira hennes sommarlov. Gott!

Johan och F är på promenad med Lotus nu så jag lovade honom fika då han kommer hem; nybakt, kall och kladdig Kanadakaka med färska jordgubbar och japanskt lime-té.

Kan vara snäll jag med, men inte på långa vägar lika snäll som honom! ♣

Är lyckligt lottad jag som knep den bäste maken!


Kommentarer
Postat av: Nad

Ni är så fantastiskt underbart fina med varandra!!

Du skulle kunna skriva en blogg om enbart det tror jag!!! Ni är en verkligt fin inspirationskälla!

2008-06-07 @ 22:18:26
Postat av: Malin Harju

Nad: Tack! Vad glada vi blir! :D Men vi har det verkligen så himla bra och har haft det i snart 6 år. Helt otroligt vad tiden går fort!



Roligt att kunna inspirera!

2008-06-08 @ 08:44:34
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0