SönDagens tacksamhet

Hade en så fantastiskt trevlig kväll igår med M (som för övrigt går under smeknamnet "Krille" nu) och A! Vi käkade gott, satt inne och mös till häll-regn. Tog sedan en promenad ner till vackra hamnen för att se briggen Gerda och sedan vankades det glass, stora mängder té och vattenmelon. Våra pojkar spelade "Guitar Hero" och sedan körde vi alla "Singstar" till klockan var 01. Är så hes idag att jag låter lite lätt som Bengt Magnusson's okända dotter!

En underbar kväll som vittnar om många fler inom en lång framtid då våra finaste vänner äntligen flyttar upp till oss! Tills dess får vi ta vara på allt det fina vi får de korta stunder som ges och spara dem i vackra askar i våra hjärtan.

Dagens tacksamhet är gårdagskvällen och att jag skrattade så jag trodde magen skulle värka sönder. Stackars Krypet hade nog det inte så mysigt där inne, men å andra sidan borde h*n känna av endorfinerna då jag är glad så det kanske inte var så tokigt ändå?

"Krille"; Las Vegas' varieté-shower next? ;)


Kommentarer
Postat av: hippihäxan

Jag tror skratt ger bra massage åt bebben, så skratta på!

2008-06-22 @ 13:53:03
URL: http://emeliem.wordpress.com
Postat av: Erika

Jag vill också ha guitar hero och singstar. Jag måste övertala sambon att investera i något sådant, hehe!



Hoppas att du har haft en lugn och mysig söndag efter helgens roligheter.



Kram!

2008-06-22 @ 17:28:29
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malvalin

Ny som jag är i bloggvärlden förundras jag över utbudet av fina bloggar. Så många bra vinklingar på livet en del har. Din Ekoblogg är ett ljus i det ibland kompakta mörkret. En blandning av allt som är bra i livet. All lycka!

2008-06-22 @ 23:33:52
URL: http://malvalin.blogspot.com
Postat av: Malin Harju

hippihäxan: Tack! Det känns ju som set, om inte annat borde den vara glad då jag är glad så jag kör på det! :)



Erika: Ja, se till att M köper det! Det är ju så himla kul!

Söndagen bestod av boccia och crocket på landet med svärföräldrarna, sen har jag sovit typ hela kvällen...tröttsamt med fest!



Kramalin



Malvalin: Välkommen till en vid och spännande värld, och TACK för dina fina ord!!!



Lycka, hälsa och välgång till dig!



Kramalin

2008-06-23 @ 07:00:47
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0