Thankfulness

Känner mig lugn och fridfull medan alla bilar stressar förbi på vägen där vi kör. Svänger in på COOP och köper svenska jordgubbar (så nära "eko-tänk" man kan komma för tillfället) som jag strax kommer att mumsa på i bilen som det inte finns radio i. Fast först försöker jag låsa upp fel bil, tur jag upptäckte det innan rätte ägaren kom ut!
Råkar hamna i världens längsta bilkö men det gär inget, jag har mina jordgubbar och jag har Krypet med mig i bilen och jag har en fantastisk liten familj att komma hem till.

Jag är så lycklig!

Att vara gravid är underbart!


Kommentarer
Postat av: karin

Åh, vad det är roligt att läsa en blogg om lycka!

2008-06-03 @ 18:48:32
URL: http://genuskarin.blogspot.com
Postat av: Sandra

Älskar att komma in på bloggen som tillhör världens lyckligaste person! Att vara tacksam och att känna att livet är fint, det är lycka! Hur visste du vad du ville göra (jobba med barn)?

Du är så himla go!

2008-06-03 @ 22:17:17
URL: http://soleii.devote.se
Postat av: Maria Berggren

Hej Malin!



Ett stort Grattis till att ni väntar barn. Vad glad jag blir för din skull! Då kan du och C:s småbebisar leka med varandra :) Jag är helt säker på att du kommer bli världens bästa mamma! Kram från mig

2008-06-04 @ 01:15:15
Postat av: Malin Harju

karin: Det är härligt att skriva en blogg om lycka! :) Är så tacksam över att Ekoblogg är den typen av blogg och att på något vis inte ryms avundsjuka eller elaka kommentarer här!



Sandra: TACK! Jag känner mig verkligen som världens lyckligaste!



Jag har alltid känt att jag tycker otroligt mycket om att vara med barn för de är så himla naturliga, oförstörda och spontana. Då jag jobbat ett par år efter gymnasiet kände jag verkligen att jag var sugen på barn-biten och på den vägen är det. Har inte en dag ångrat mitt val eller känt att jag INTE har världens bästa jobb! Det ger mig så otroligt mycket och jag kommer verkligen att sakna mitt jobb då jag är föräldraledig. Men det är ju positivt att det känns så!



Johan höll med, han tyckte också jag var rätt go'! ;)



Tack!



Kramar Malin



Maria Berggren: Hej tjejen! :D Tack så mycket! Ja, det är fantastiskt kul! Träffade C hemma i deras hus igår och vi pratade just om det; vad händer om våra barn inte tycker om varandra! :)



Tack för dina fina rader, du är lika fin som vanligt! Men det känns som om jag och Johan kommer att bli bra föräldrar, vi är redo och längtar så fruktansvärt!



Massa kramar till dig, gumman!

2008-06-04 @ 06:30:51
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0