Tjejmaffia + bebismagar!

Idag ska tre fina flickor som jag pluggat med komma på lunch. Sallad, örtsnäckor och Kanadakaka står på menyn! Kändes lagom med sallad eftersom den går fort att göra. Är alldeles slut i ryggen efter helgen och eftersom jag är sjukskriven fortfarande känns det fel att ställa till med kalas. Samtidigt måste jag ju få leva lite under den tiden också, om inte annat för det psykiska välmåendet. Ute är grått och mulet så vi får trängas inomhus i soffor och på sittpuffar.

En gemensam nämnare med dessa flickor är att två av dem har sina små-tjejer med sig (en ca. 6 mån och en ca. 10 mån), och den andra + jag har bebismagar (början av juli + nov/dec) så ni kan ju snabbt räkna ut vad eftermiddagens samtalsämne kommer att vara!

Trevligt ska det bli i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0