Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Erika, och det kändes som en perfekt sak att inledda dagen med!

1. Vad gjorde du för tio år sedan? Gick precis ut 2:an på gymnasiet och var tillsammans med en mindre mysig person. Hade blått hår och precis skaffat min första tatuering.
2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs lördag): Oj! Tror inte så många saker finns på listan (skönt!) denna lediga dag. Får se; äta frukost, släppa Lotus lös ute på landet, göra paj tills M och A kommer på middag kl. 16 och kicka ass på "Guitar Hero"!
3. Godis jag gillar: Mörk, ekologisk choklad eller smågodis från Grön Gåva som är gelatinfritt och med endast naturliga tillsatser såsom fruktjuice!
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Fördela en del av pengarna till familjen och mina närmaste vänner, starta en stiftelse som skulle hjälpa mindre lyckligt lottade att uppfylla sina drömmar, köpa en miljöbil (en sådan som går på rapsolja eller vatten), investera i fonder som garanterar att inte miljön eller människohandel påverkas av deras sparande, resa till Tibet, Damanhur-samhället utanför Turin, Eilat i Israel för att hjälpa delfiner från delfinarier att återanpassas ut till det fria igen och gå ner till att jobba 50 % för att få tid att njuta maximalt av livet. Sluta jobba är inte min grej, jag älskar mitt jobb för mycket!
5. Städer/orter som jag bott i? Bodde i Gullänget i Örnsköldsvik till jag var 21 och då flyttade till Umeå för studier. Ville inte bo där mer så efter ett år flyttade jag ihop med Johan till den lägenhet i stan där vi bor nu. Är med andra ord en riktig hemma-råtta!

Jag utmanar hippihäxan, Christina, Susanne, Blissara och underbaraclara.


Kommentarer
Postat av: hippihäxan

Nu har jag lämnat mina svar... Kolla in.

2008-06-21 @ 21:32:44
URL: http://emeliem.wordpress.com
Postat av: Malin Harju

hippihäxan: Kul, då ska jag gå in och kika! :)

2008-06-22 @ 09:24:38
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0