Vinnare av parfymoljan!

Tävlingen är nu avslutad och jag vill tacka för alla bra tips som kommit in! :) Redan imorgon kväll kommer bloggen att piffas till med lite mer frg och jag lovar att jag ska posta mer bilder. Det känns därför kul att jag fått mobil-bloggandet att fungera igen eftersom det då också blir mer bilder.

Jag lottade bland de 8 olika bidragen och vinnaren blev Ika. Ett stort grattis! Maila [email protected] med din adress så skickar jag oljan i veckan!
Många av er hade tips som jag kände att jag ville svara på så nu då tävlingen är avslutad kan ni läsa min kommentarer till det här.

Under tiden jag är i Italien kommer det att ligga en tävling ute där man kan vinna en riktig godsak...håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0