Att tanka

Just nu har jag ett ledset hål i mitt hjärta och ett stort behov av att tanka livskraft. Ska försöka njuta av kvällen precis så som jag beskrev den imorse och sedan sova. Sömn är nämligen boten mot det mesta. Det, och kärlek. ♥ Ska läsa lite i "The Secret" också för att uppbringa lite pep-talk och motivation, det finns ingenting som tankarna inte kan råda bot på och det ska jag minnas ikväll.

Sänder därför ut all kärlek jag kan uppbringa till Er alla nu. Snälla ta emot, det skulle göra mig lite gladare.

Kramalin ♣

Kommentarer
Postat av: Nadia

Tar emot och ger.... Krammmmmmm

2008-03-06 @ 19:11:52
Postat av: Sara

Vadan denna ledsamhet?!
Imorn åker vi hem till Övik igen, och på lördag ses vi! Mysigt.
Sov gott.

2008-03-06 @ 21:31:58
Postat av: Sara

Hej du!
Då kanske vi är lite samma, va? Så om det hjälper dig så tar jag emot. Och så skickar jag tillbaka, och önskar dig en skön natts sömn. Ibland är det allt som behövs.... Och LÄSKIGT med tampongerna. Jag bestämde mig dock för längesen (ja, ganska iaf) att sluta med dem helt, då jag inte tror det är bra för kroppen alls, asbest eller ej.
Heja dig!
Kram

2008-03-06 @ 21:50:57
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Nadia: TACK! Massa kramar tillbaka...

Sara: Vi tar det då vi ses imorgon, gumman, vill inte ta det här. Vi har i alla fall laddat upp med eko-grönsaker och dipp så tillsammans med en skål gigantus med eko-popcorn är vi redo för Andra chansen va? *längtar*

Sara: Ja, vi är nog rätt samma! :) Tycker också det är läskigt med tamponger så jag har aldrig använt dem överhuvudtaget, men typ alla man känner och tykcer om gör ju det!
Kramalin

2008-03-07 @ 06:15:50
Postat av: katriina

Stoor kram tillbaka gumman!

2008-03-07 @ 06:17:49
Postat av: Malin Harju

katriina: Tack! Jag tar gärna en live, lite diskret, om du har en till över?

Kram!

2008-03-07 @ 06:26:25
Postat av: K

Absolut! vi tar det till veckan ha en mysig helg nu massa kramar!

2008-03-07 @ 13:04:52
Postat av: Malin Harju

K. Bra, it's a date! Kram och mys på i helgen bland alla kalas.

2008-03-07 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0