blogg.se-flytten=SOS!

Ja, jag är grymt oteknisk! Men det bjuder jag på, någon ska ju vara det också!

Men om jag fattat allt rätt med denna flytt så kommer den alltså inte att vara särskilt komplicerad; man ska tydligen få ett meddelande då blogg.se fixat till sitt nya system där man bara godkänner flytten av just sin blogg. Då flytten är genomförd ska man alltså få ett mail till den mailadress som är knuten till bloggen och sedan då det mailet kommit är det bara att köra. Eller? Har jag fattat det rätt?

Dessutom verkar det som att ni inte kommer att kommentera under ett par timmar...rätt uppfattat eller?

Hoppas jag fattat det rätt, för ovanstående lätt som något som till och med jag skulle klara av! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0