MånDagens tacksamhet

Jag har en liten bror. Som är 2 dm. längre än mig, snart 23 år kontra mina snart 27, väger ca. 20 kg. mer och gör att jag känt mig som lillasyster de sista 5 åren. Men det gör inget, jag gillar att vara lillasyster åt lillebror!

Min bror är klok. Besitter någon sorts visdom som gör att han kommer till insikt med saker. Viktiga saker som han sedan lyssnar på. Han har modet att följa sitt hjärta fullt ut och bryta upp från saker och skapa ordning i sitt liv. Wow!

För sådana saker älskar jag min store-lillebror ännu mer! ♥ Dagens tacksamhet: M och hans visdom!

(Önskar bara att han och hans ängel (min Filibuster) bodde närmare...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0