Min påskpresent

Johan ♥ hade inte köpt något påskägg i år utan som påskpresent fick jag istället en upplevelse igårkväll; helkroppsmassage på behandlingsbänken ute i bastun! Tända ljus, rökelse, avslappningsmusik och värme från bastuaggregatet. Så härligt rogivande - så himla avslappnande!
Efteråt fick jag lime-vatten, jordgubbar och eko-choklad framför "Criminal Minds".

Det var den perfekta starten på vad jag hoppas blir en lång, lugn och skön helg! ♣

Update; I sitt påskägg fick Johan en tee från Åhléns i mörkblått med svarta instrument-siluetter på samt en kaka av sin favorit-choklad.

Ja, vi äter mycket av den varan hemma hos oss! ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken underbar påskpresent du fick!
Jag skulle behöva lite massage nu efter en dag på språng i sundsvall =)

Jag kör med niveas näsplåster, de funkar rätt bra.

Nu är det mys i soffan som gäller för mig.
Kramen!

2008-03-21 @ 20:52:00
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: Tack för tipset, då ska jag testa dem! Undrar om man kan ha dem på hakan? Det är där min sk. "troubled zone" är...tål att tänkas på!

Kram!

2008-03-22 @ 07:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0