OnsDagens tacksamhet

Kärlek. Värme. Och en "Mandarin".

Jag vill inte utelämna på vilket sätt men det är min mormor som inte mått eller mår särskilt bra. Min underbara, älskade "Mandarin-mormor" som jag inte skulle klara mig en dag utan!

Idag var det fantastiskt skönt att få träffa henne och sitta nära. Hålla handen och bara vara. Jag hade kunna rest tusentals mil för att få vara med om det jag var med om idag. På 6 veckor hade vi inte setts och det är nog det längsta i historien jag varit utan min "Mandarin".

Nu håller vi tummar, tänker positivt och stillar vårt inre så att harmoni och ro får råda.



Dagens tacksamhet; mötet med mormor som gör att påsken känns lite lättare, mer hanterbar. Stort tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0