Personlig prägel x 2

Bloggen börjar nu bli klar och jag är överlycklig över kära Fanny som hjälpt mig. Jag hade en vision av hur en Ekoblogg skulle se ut, och den visionen infriade hon! Tack! ♣ Nu känner jag att Ekoblogg fått min personliga prägel!

Gällande en annan sorts personlig prägel så har det ju blivit lite grann av den vara nu på slutet trots att detta är en blogg om ekologi och inte mitt känsloliv.
Efter många diskussioner med mitt inre beslöt jag mig för att vara ganska personlig till slut eftersom det här är jag. Det känns svårt att driva en blogg som bland annat har som syfte att försöka få till en bättre plats för alla att leva på utan att börja någonstans. Mitt inre och känsloliv blev anhalt nummer 1. Om inte jag kan dela med mig av min resa och vara öppen om det som händer; hur kan jag då förvänta mig att andra ska kunna göra samma sak? För att kunna hjälpa varandra är det viktigt att synliggöra allt som sker längs vägen och där är jag nu. Jag har startat men är inte riktigt framme heller.

Hoppas att jag möts av respekt under min resa. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0