Slutspurt

Precis som för ett tag sedan tror jag att det blir lite bloggande de närmsta dagarna, eftersom vi nu gått in i slutspurtsfasen gällande renoveringen här hemma.På fredag ska det som sagt vara klart och då har jag det jag gör med städning för att få det fint inför helgen och middagsgästerna på lördag.

Kommer inte att hinna lägga upp bilder på hemmet på fredag eftersom förmiddagen ska gå åt till att tok-städa och på eftermiddagen kommer fin-besök iform av L och en bebis-mage! :)

Tror att jag fotar och postar allt på söndag, då ska vi ha en lugn hemma-dag med bak av dinkellimpor. Då de jäser (tar ca. 2 timmar) ska jag ju ha något att göra också! :)

Så håll ut, är Ni rara! ♣

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej du! Jag tror och hoppas att den jag skickar till kommer bli glad :)
Självklart ska jag posta bilder sen, kul att du vill se!
Själv är jag lite nyfiken på dina bilder på söndag. Ha en bra tid tills dess, kram!

2008-03-11 @ 08:18:53
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Sara: Kul! Ja, jag ska fixa till det på söndag så att ni får se!

Kramalin

2008-03-11 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0