Det är så härligt att gå i solen...

...ska strax hoppa in i ekologiska leggings och en dito tunika. Gå och väcka världens go'aste hund som ligger i sängen och drar sig än. *mys-vännen* Ta på mig en scarf och gå ut i solen på en lång lördagspromenad och leka flanör efter rundan där popplarna doftar som ljuvligast. Jag ska posta några vinster i vackra röda kuvert och bara låta Lotus mumsa godis. Två vänner som strosar och funderar på livet i största allmänhet.

Då jag kommer hem ska jag plocka in lite gräslök från rabatten till kvällens middag; svamplasagne, och sedan sätta mig i solen med en mysig pläd, en stor kopp té (som kommer att göra så att jag måste springa in på toan var tionde minut) och låta fräknarna sprida ut sig som en bälte på näsan. Solen är allt bra skön den!

Då sedan dagen blivit kväll och solen flyttat sin ban på himlen så ska jag gå in och färga mina ögonbryn, böja mina fransar och applicera ekologiskt läppbalsam på läpparna och njuta av att jag inte behöver göra mer än så för att känna att jag duger och är finast i världen för min Johan ♥ en lördagkväll då det vankas en mysig middag.

Ha en toppen-lördag alla fina människor där ute! :)

Lycka, hälsa och välgång till Er! ♣

Kommentarer
Postat av: anna

vilket härligt skrivet inlägg gumman! Känes så harmoniskt!

massor av kramar!

2008-05-03 @ 10:40:14
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Malin Harju

anna: Tack gumman! Ja, det kändes harmoniskt då och känns harmoniskt nu! :) Det är så livet ska vara!

Kramar till dig, fina vän!

2008-05-03 @ 14:08:39
Postat av: Erika

Vilken härlig dag det är idag!
Rena sommaren.

När jag var på Gina igår så såg jag att de också har börjat med organic cotton-plagg. Men det vet du säkert redan =)

Massa kram!

2008-05-03 @ 14:59:02
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, det är ljuvligt! Har suttit ute i tre timmar med Lotus i knät! :) Mys-vännen!

Ja, jag hörde det. Nu är det ju nästan inga kedjor som INTE har organic-kläder. Bra tycker jag! Såg att KappAhl hade ett jättebrett utbud med baby- och barnkläder också, härligt!

Ha nu en trevlig kväll, gumman!

Kramalin

2008-05-03 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0