Eko-bakpulver del 2

Good store på Södermalm i Stockholm ska det finnas ekologiskt bakpulver. Fick tips av en av mina fina läsare, och det tackar jag för! Dock hittade jag inget bakpulver på sidan, varken under de kategorier som kändes lämpliga att söka under eller om jag sökpte på bakpulver i sökmotorn. Har mailat dem för att få svar, så jag återkommer i ärendet.

Deras webshop finns här och om man läser på hemsidan så kan inte färskvaror beställas som hämtpaket i Sverige, men allt annat. Minimiordervärde är 400 :- och frakten 79 :-.
De har ett alldeles fantastiskt utbud och jag kommer absolut att klicka hem mer varor därifrån, vill bara få svar om bakpulvret först!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Följer med intresse möjligheten att köpa ekologiskt bakpulver. Har en dotter som utbildar sig inom bageriområdet...

En fundering: Jag tycker det lätt blir en torr känsla i munnen efter att ha ätit muffins, scones m.m. bakat med bakpulver. Tror eller vet någon om det blir lika med ekologiskt bakpulver?

Ha en bra dag :-)

2008-05-31 @ 11:38:33
URL: http://www.medsols.se
Postat av: Malin Harju

Kerstin: Härligt! Hoppas på att snart nå i mål med detta uppdrag! :)



Jag har ingen aning, det kan ju vara så att det smakar likt eftersom båda är kemiskt framställda, men jag vet inte.



Ha en toppendag du med! :)



/ Malin

2008-05-31 @ 15:45:43
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: karro

jag tror bestämt att jag såg bakpulvret vid kryddorna i affären i alla fall.

2008-05-31 @ 18:08:47
Postat av: Malin Harju

karro: Jag tror dig! :) Har mailat dem så får jag höra vad de svarar. Jag vet ju att det finns, läste det på alternativ.nu Har inte Good Store det så kanske de i alla fall kan ta hem det?



Vilken underbar affär det måste ha varit att få gå och handla i!



/ Malin

2008-06-01 @ 08:41:16
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0