Onsdag

"Man ska äta för att leva,
inte leva för att äta."

Kommentarer
Postat av: Erika

Det där var bra ord, de ska jag komma ihåg =)



Med oss är det bara bra. Jag har börjat räkna ner dagarna till semestern nu, eller veckorna mer kanske. Längtar efter ledighet =)



Hoppas att du får en fin dag!



Kramar!

2008-05-28 @ 06:21:34
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, jag gillade de också! :)



Har bara 15 arbetsdagar kvar om jag inte räknar idag (och det gör jag inte för eftersom jag klivit upp är den ju praktiskt taget avklarad!!!)

Får vara ledig sen i 6 veckor och det känns så skönt!



Har ni några speciella planer?



Ha det toppenbäst idag, gumman!



Kramalin

2008-05-28 @ 06:27:29
Postat av: Erika

I början på min semester ska vi ta en tur ner till örebro. Bo på hotell där i två nätter och sedan fortsätter vi till husqvarna där vi ska gå på min kusins bröllopsfest. Ska bli jättekul!

Blir spännande att se örebro stad igen också. Jag bodde där i fyra år och flyttade hem hösten 2002. Har inte varit ner dit sedan dess så det blir roligt att se vad som förändrats eller om allt är likadant =)

2008-05-28 @ 16:17:57
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Vad spännande med bröllop! Att du hade bott i Örebro? Hade jag ingen aning om! :) Kul att få se hur det är där nu!



Ha det toppen i kvällen!



Kramalin

2008-05-28 @ 19:00:04
Postat av: Desiree

Man ska njuta av att äta och man ska äta för sin egen skull!

2008-05-29 @ 22:20:57
URL: http://tromigellerej.webblogg.se/gladajag/
Postat av: Malin Harju

Desiree: Ja absolut. Jag äter det jag vill och som jag tror att jag och bebisen mår bra av sedan lägger jag inte så stor vikt vid resten (boktavligen!)



/ Malin

2008-05-30 @ 06:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0