Stärkande promenader

Fast jag går som en gammal dam nu (p.g.a. foglossningarna) så försöker jag i alla fall att gå. Men i mitt tempo så att det inte ska göra ont. Helt enkelt för att jag inte klarar av att sitta stilla för länge. Tur man har ett jobb där man rör sig en massa så att man får omedveten motion.

Ikväll ska i alla fall jag och mamma ta en promenad i det underbart vackra och varma vädret med Lotus och sedan blir det en stor smoothie med havremjölk, banan, mango och ananas i soffan. Mmm...livskvalitét!

Hur ser er kväll ut?


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag måste göra mer smoothies. Det är så gott! Ska fylla frysen med bär och frukter så att det bara är att plocka fram och svänga ihop en.



Ikväll blir det nog bara lugnt. Lite tv tittande kanske. Får se om det går något bra =)



Kramis!

2008-05-28 @ 16:19:32
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, det är ju så himla gott!



Jag tänkte se Greys idag...och ligga på Shaktimattan! :)

2008-05-28 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0