Dagens eko

Dagens eko;

Humör: Glad, känner mig pigg och utvilad efter att alla sovit gott inatt!
Gjort: Ammat Leon, satt på en tvättmaskin med tvättnötter. Ska strax duscha och sedan ta en promenad med hela familjen!
Planer: Promenad som sagt, sedan lunch och dammtorka hemma. (Det blev inte gjort igår!) Ska även rulla tryfflar tills lite mys ikväll!
Ser på: En djupt sovande Lotus bredvid mig i soffan
Lyssnar på: Leon som ligger och knorrar, snarkar och grymtar i sömnen och Johan som sitter vid sin jobbdator i köket. Hans tangenter låter mycket mer än mina! ;)
Läser: Det inlägg jag just nu skriver.
Dricker: Sjuka mängder vatten - ammandet gör mig otroligt törstig!
Äter: Har eko-gröt med hallonsylt på laddning.

Bästa: Att vi är så pigga och utvilade och den underbara dag och kväll jag har framför mig!
Sämsta: Ingenting!
Barn: Mätt och lite knorrig!
Väder: Klarblå himmel, strålande sol och - 8 grader. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0