Dagens eko

Tänkte sno idén som många av bloggärldens stora mode-giganter kör med; en Dagens-lista, men jag kör den såklart med lite eko-inspiration!

Dagens eko;

Humör: Trött men som vanligt väldogt glad och lycklig
Gjort: Ammat Leon, tänt upp lite här hemma i vinter-mörkret.
Planer: Läkarbesök + hörselkoll av Leon, dammtorka hemma sen
Ser på: Nyhetsmorgon på TV 4
Lyssnar på: Leon som ligger och knorrar, snarkar och grymtar i sömnen
Läser: Det inlägg jag gör
Dricker: Ska strax dricka Yogi Tea "Tulsi Mint"
Äter: Har eko-gröt med hallonsylt på laddning

Bästa: Att vi kunnat strunta i att sondmata Leon sedan igår och att han ätit jättebra alldeles av sig själv + att han dessutom slet ut sonden inatt och det ser man att han mår så mycket bättre av. Nu är det banne mig dags att avveckla den!
Sämsta: Att vår morgontidning uteblivit för andra morgonen på raken. Why?
Barn: Mätt och sömnig
Väder: Mulet och väldigt blåsigt

Vad tyckte ni; onödigt vetande eller en kul grej? :)


Kommentarer
Postat av: Malvalin

Alltid kul med lägesrapport tycker jag.

Bilder skapas och ibland inspiration.

Kram!

2008-11-19 @ 09:50:55
URL: http://malvalin.blogspot.com/
Postat av: Nadia

Trevligt! Jag såg dig framför mig i de olika situationerna när jag läste :)

2008-11-19 @ 12:11:35
Postat av: Ylva

Onödigt vetande ja kanske, men ändå kul!



2008-11-19 @ 17:35:20
Postat av: Malin Harju

Malvalin: Kul, jag tror detta får bli återkommande ett tag! Kram på er! :)



Nadia: Bra, det var det som var tänkt! :)



Ylva: Ja, så kan det ju vara; onödigt kul liksom!

2008-11-20 @ 11:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0