Denna dag

Idag är det ju faktiskt lördag vilket innebär att Johan är hemma med oss hela dagen!Skönt! Den gågna veckan har ju jag och Leon och Lotus varit själva hela dagarna så det ska bli mysigt med sällskap av bus-pappa! ♥

Då jag bloggat klart nu tänkte jag styra upp lite med tvättningen i nya, fina tvättstugan samt hänga upp några foton i sovrummet. Jag ska också fixa till Leon's säng eftersom han snart får sova i den och på måndag kommer nya eko-madrassen! Tajmat va? ;)

Lunch idag blir vego-hamburgare (hemmagjort är godast) och till middag blir det feta-piroger som jag tänkte försöka hinna förbereda nu medan Leon sover i vagnen. 
 
Vad gör mina fina läsare idag?


Kommentarer
Postat av: Petra

Det låter som en toppendag tycker jag!



Denna helgen är verkligen en toppenhelg för mig. Min fina sambo har gett mig en helg med en vedeldad badtunna i 25 årspresent. Så igår hade vi några vänner på besök som vi delade med oss med och ikväll kommer några andra vänner. Det är riktigt festligt! Ni är kanske mer vana vid sådana tunnor där uppe i norra Sverige, här nere i Skåne är det en ovanlig lyx. =)

Trevlig helg!

2008-11-01 @ 13:00:20
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Så himla mysigt att ni alla får vara tillsammans snart som en riktig familj snacka om myyyyyyys

ha det finast

2008-11-01 @ 14:27:40
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Vi visar vägen

Jag har aldrig provat hemmagjorde vegoburgare. Har du något recept?



/Annie

2008-11-01 @ 17:26:32
URL: http://viviv.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Petra: Det är ju så himla härligt med badtunna! Vi har en på vårt sommarställe som nyttjas frekvent! Vilken bra present och GRATTIS till dig!



Kramalin



VintageRetroPrinsessa: Ja, det är toppenmysigt! Gissa om vi njuter av samvaron!



Hoppas ni har det lika fint!



Kramalin



Vi visar vägen: Dessa gjorde jag själv på veg-färs. Det finns goda med bl.a. nötter i, eller så kan man göra majsburgare. Testa googla på veg+burgare eller nå't! :)



Kramalin

2008-11-02 @ 09:25:12
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0